14 Temmuz 2015 Salı

Başlıyoruz...

Selamlar,

Sözde sitede değişiklikler olacaktı ama maalesef olamadı. Yalnız şablon değiştirmekle kaldık ya olsun bakalım. Değişiklik iyidir.
Bu arada kendi çapımda yazdıklarıma bakınca epeyce köreldiğimi fark ettim. Bu yüzden yeni bir şeyler yapmaya karar verdim.

Çevremde polisiye konusuna meraklı çok insan yok, bu yüzden çok konuşma fırsatı bulamıyorum bu türdeki yapımları, onun için bundan sonra aklıma gelen ya da okuduğum, izlediğim ne varsa küçük birer yazıyla burada dilimin döndüğünce anlatmaya karar verdim.

Aslında amaç  blog yazısı yazmaktan ziyade kendim için küçük bir fihrist oluşturmak, hem de paslanmış kalemimi az da olsa çalıştırma imkanı yaratmak. 

Bu arada.. Her  türlü öneri ve eleştiriye açığım. Yeni kitap, yazar, dizi , film her ne olursa yorumlarda ya da mail ile bana ulaştırabilirsiniz.


Haydi bakalım… Başlıyoruz. 

Vira Bismillah. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder